SKÖNARE LINNE FINNS INTE...



Har varit och hälsat på hos min mamma och syster i Karlskrona under helgen, och blivit såååå ompysslad. Därför har Bloggen fått vila några dar.

Det här är mitt nya bh-linne från GLOZZY. Det har en stödjande funktion vid bysten, inga sömmar, är osynligt under kläderna och känns som en silkeshandske mot huden!!! Ett sånt linne önskar jag till alla - för som skrivet - skönare linne finns inte...Visste du att märket GLOZZY även har bälte, scarves,trosor och stödstrumpor (något som alla borde skaffa som går och står mer än 20 min. om dan, alltså inget bara för vårdpersonal och thailandsrenenärer).

Så ta hand om dig... ge dig själv lite sköna "under," så vi kan bevara vår mjukhet i den hårda världen.


Go`natt från Blå Bloggen



Kommentarer
Postat av: Your lover

Ser ju bra ut!Kul att du lyckades med att fa med allt till inlagget... Hugs&Kisses from your BIG L

2008-09-24 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0