Jag ramlade inte...

Bild från vår modevisning 08

En liten morgon-blogg bara... mellan tandborstningar och mellislådor!

Modevisningen blev succe! Härliga publik som hade nära till skratt när AnnaMaria bjöd på sig själv,som både speaker och ägarinna. Vilken respons vi fick i butiken dagen efter! Direkt på morgonen var det fullt med kunder som hade sett visningen och visste vad de ville ha. Vi har fotat alla modellerna med de kläder som visades, så om man inte riktigt minns, kan man titta på fotona i butiken.

Massor av bilder kommer läggas ut under fliken modevisning på hemsidan inom kort, men vi har inte fått korten från fotograferna än.

Vore kul att veta vad du tyckte om visningen! Var du där? Var musiken bra? Smakade maten?
Du kan skriva en kommentar till mig här nedanför!

Nu måste barnen till skolan!
Trevlig Helg

Bloggbönan

Kommentarer
Postat av: Gittan

Fantastiskt!

Vilken show.

Jag blev väldigt köpsugen...

Kommer till butiken genast.

2008-10-03 @ 14:11:46
Postat av: Anonym

Fantastiskt!

Vilken show.

Jag blev väldigt köpsugen...

Kommer till butiken genast.

2008-10-03 @ 14:12:35
Postat av: Anonym

Fantastiskt!

Vilken show.

Jag blev väldigt köpsugen...

Kommer till butiken genast.

2008-10-03 @ 14:13:05
Postat av: Madeleine

Nästa gång hoppas jag man får en liten förvarning! Vore kul att se dom här snygga kläderna på en modevisning!



kram kram

Madeleine

2008-10-20 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0