Kontorschef med extratillägg för glädjespridning i fikarummet...



VOFF! VOFF! Äntligen min tur att bli presenterad. Jag lyssnar när dom ropar Biggles, men mitt riktiga rasnamn är (hålli er nu)... PETIT BASSET GRIFFON VENDÉEN. Jag är en jakthund från Frankrike som karaktäriseras av  klokhet, trevlig i humöret, lugn och social. Egenskaper som jag dagligen får användning för i min befattning som manlig kontorschef bland nio höns...

Matte AnnaMaria är min ögonsten livet ut, punkt slut... men genom att dela med sig av matlådor, klia mig på magen och gå ut med mig ibland kan övriga anställda på företaget klättra med raketfart på favortlistan... Så tänker en HUND!

Så om Ni trevliga Boutique Blå-mattar bara kunde ta med era söta tikflickor när ni shoppar så skulle livet som kontorschef  vara perfekt...

VOFF OCH VIFT från Biggles

  

Kommentarer
Postat av: en tik som är söt!

Tjuvtittade på skärmen när matte surfade

och hoppas jag får följa med nästa gång.

Du ser ju ursöt ut! Puss från Vofflan

2008-10-30 @ 13:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0