Det årliga paketspelet...


..gick av stapeln hos Britt-Marie i år. Efter glögg och pepparkaka och god soppa med bröd väntade tärningarna ivrigt på att få bli slagna. Det finns lika många varianter på regler som det finns paketspel - men hos oss är de enkla. Det finns inga...Alla tar det dom vill ha!!! Inga snälla tanter här inte...Det blir både höga röster och gliringar, men gud så roligt det är! Sen att både ljuslyktorna och den söta kronan befann sig hos mig när klockan ringde gör ju inte kvällen sämre.

Nu tar jag och min nya tunika ett par dagars ledigt för att fira jul med familjen i Skåne, Torekov. 

God Jul och Gott Nytt År önskar jag alla mina bloggläsare!!!

"Tunika-Annika"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0